loading...

دايركتوري مشاغل

معرفي بهترين مشاغل اينترنتي

بازدید : 209
11 زمان : 1399:2

طراحي سايت
طراحي وبسايت شركتي با گرافيك ويژه به همراه امكانات بي نظير ساخت صفحات، نمونه كارها و مقالات و بهينه سازي دقيق براي موتور هاي جست و جو تخصص W3developers است.

سايت هاي شركتي سايت هايي هستند كه به جهت اهداف تجاري و بازرگاني طراحي و پياده سازي مي شوند. امروزه داشتن يك وب سايت براي يك شركت به منظور تعامل در دنياي مجازي نيازي است كه به شدت احساس مي شود. دنيايي كه اين روزها كاربران زيادي را به خود جلب كرده است مي تواند جايگاه خوبي براي معرفي شركت شما باشد بعلاوه امروزه هر كس براي شناخت يك شركت و ارزيابي اعتبار آن قبل از هر كار ابتدا يك بار نام آن شركت را در اينترنت جست و جو مي كند..!
يك سايت شركتي همواره دفتر كار يك شركت در دنياي مجازي است؛ دفتر كاري كه محدود به يك محله يا شهر خاص نيست و از سراسر دنيا مي تواند بازديد كننده داشته باشد. همينطور وبسايت شما همانند دفتري است كه 24 ساعته باز بوده و پذيراي ميهمانان شما خواهد بود.

چه سايتي ميخواهيد داشته باشيد؟

  • طراحي سايت با وردپرس
  • طراحي حرفه اي قالب سايت
  • طراحي سايت آژانس مسافرتي
  • طراحي سايت استاتيك
  • طراحي سايت پرتال مشتريان
  • طراحي سايت پزشكي
  • طراحي سايت تخفيف گروهي
  • طراحي سايت خبري
  • طراحي سايت دايناميك
  • طراحي سايت در كرج
  • طراحي سايت ساختماني
  • طراحي سايت شخصي
  • طراحي سايت فروشگاهي
  • طراحي سايت كافي شاپ
  • طراحي سايت گردشگري
  • طراحي سايت صنعتي
  • طراحي سايت مذهبي
  • طراحي سايت معماري و طراحي سايت دكوراسيون داخلي
  • طراحي سايت نماينده مجلس
  • طراحي سايت واكنش گرا
  • طراحي سايت خودرو

طراحي سايت آموزشي در طراحي يك وبسايت شركتي به معرفي شركت شما بطور كامل پرداخته مي شود؛ اين معرفي بگونه اي خواهد بود كه كاربر با ورود به سايت براحتي تمامي محصولات يا خدمات شما ببيند، در خصوص آنها اطلاعات كسب كند، اگر نمونه كاري در انجام آن پروژه ها داشتيد به او معرفي شود و در آخر در صورت نياز براي سفارش با شما ارتباط برقرار كند.

نوع طرح وبسايت هم تاثير بسياري بر نرخ تبديل كاربر به مشتري براي شما خواهد داشت كه بتواند كيفيت خدمات و محصولات شما را درك كند و اطمينان در او ايجاد شود. اين موضوع تخصص ماست! گروه w3developers با انجام بيش از 200 پروژه موفق طراحي سايت شركتي اين اطمينان را به شما ميدهد كه لوكس ترين براي شما فراهم كند.

چرا ما را انتخاب مي كنيد؟

  • پشتيباني ويژه 24 ساعته
  • شش ماه پشتيباني رايگان پروژه با امكان 10% تغييرات
  • طراحي قالب با آخرين استانداردهاي روز طراحي سايت
  • پياده سازي سايت با روش هاي مدرن با قابليت بروزرساني ساده
  • نمايش صحيح سايت در تمامي مرورگرها و نمايشگرها
  • استفاده از جديدترين متدها، پلاگين ها و ماژول هاي طراحي
  • قيمت كاملا مناسب با توجه به حجم و كارايي پروژه
  • پشتيباني از تمامي زبان هاي برنامه نويسي تحت وب


براي آشنايي بيشتر با شركت به سايتمان مراجعه فرماييد.طراحي سايت در كرج

بازدید : 311
11 زمان : 1399:2

باربري و اتوبارتهران

"تجربه يك اسباب كشي بدون دردسر"

ما با تخصصي كه در اختيار داريم شما را در تمامي مراحل اسباب كشي ياري خواهيم نمود ، امور مشاوره اي كه از وقتي كه شما با ما تماس مي گيريد تا آخرين مرحله اسباب كشي در خدمت شما خواهد بود ، افرادي كه براي حمل اثاثيه منزل شما وارد عمل مي شوند تمامي آنها افرادي زبده و نيرومند هستند و داراي 10 سال سابقه كاري مي باشند و كاملا تابعيت ايراني را دارند.در روز اسباب كشي وقتي كه تيم حمل بار را براي كار شما اعزام مي كنيم ، اين تيم كه اكثر موارد 4 نفر هستند براي حمل بارهاي شما وارد عمل مي شوند كه يكي از آنها مسئوليت چيدمان بار را برعهده مي گيرد و سه نفر باقي مانده مسئوليت حمل بارهاي شما را برعهده دارند كه اين افراد بارهاي شما را از داخل منزلتان به درون خاور ها انتقال خواهند داد ، تعداد كارگران در بعضي از شرايط متفاوت خواهد بود تعداد اين كاگر ها بستگي به تعداد طبقات منزل شما دارد يعني اگر شما از طبقه 7 به طبقه 5 برويد طبعتاً با كسي كه از طبقه 1 به 1 مي رود فرق خواهد داشت.در روزي كه تيم باربري براي اسباب كشي شما اعزام مي شوند ، بنا به نياز شما بسته بندي وسايل منزل را برايتان انجام خواهند داد كه بايد قبلا با كارشناسان باربري تهران براي بسته بندي زودتر هماهنگ شود. اين افراد بسته بندي بارهاي شما را به سبك كشور هاي اروپايي استرچ رپ و بابل رپ براي شما انجام خواهند داد و وسايل شما را آماده حمل خواهند نمود.

  • حمل سايد باي سايد
  • حمل ونقل وجابجايي گاوصندق
  • اسباب كشي در عيد نوروز!
  • بسته بندي وسايل منزل براي اسباب كشي
  • قيمت ونرخ باربري در استان تهران
  • نكاتي براي اسبابكشي آسان
  • حمل بار بين شهري و...


براي كسب ازاطلاعات بيشتر در زمينه ي چگونگي مراحل كارمان وليست قيمت وهمچنين براي رزرو اينترنتي ميي توانيد به سايت ما مراجعه فرماييد.باربري تهران

بازدید : 299
11 زمان : 1399:2

اجاره ماشين عروس در تهران و كرج

خدمات

با بهترين خودروها و مجرب ترين رانندگان توسط وب سايت

(Wedding Rent Car) ارائه مي شود. از جمله مزيت هاي خدمات

اين وب سايت، عدم نياز به ارائه چك، سفته و يا هرگونه مدارك ضمانتي ديگر بوده، تا شما كاربران عزيز بتوانيد در به ياد ماندني ترين شب زندگي خود، از خدمات

اين مجموعه، براحتي بهره مند شويد. البته شما مي توانيد اين خدمات را بدون راننده نيز استفاده كنيد. مجموعه

Wedding Rent Car، ضمن تبريك و تهنيت و آرزوي خوشبختي براي كليه زوج هاي جوان سعي دارد بالاترين كيفيت خدمات را در ارائه و كرايه خودروي عروس به مشتريان خود اعمال دارد. خوشحال و خرسنديم كه مي توانيم در رويايي ترين شب زندگيتان شريك خوشحالي شما باشيم.

اجاره ماشين با راننده:

نياز به اجاره ماشين با توجه به شرايط و موقعيت ها ممكن است متفاوت باشد. گاهي شما نياز داريد تشريفات شما را موسسه اي كه در زمينه تشريفات VIP و CIP و اجاره خودرو تخصص و مهارت دارد امور تشريفات شركت شما را به عهده بگيرد و از ميهمانان شما به بهترين نحو ممكن پذيرايي و استقبال نمايد. و يا ممكن است براس سفري برون شهري نياز به خودرويي داشته باشيد و درعين حال حوصله اي براي رانندگي خسته كننده بين شهري را نداشته باشيد و ترجيح بدهيد راننده شما را به مقصد برساند. و يا شرايط فراهم آوردن ضمانت هاي لازم براي شما مقدور نباشد و يا نخواهيد ضمانت خودرو را بكنيد و بدين ترتيب ترجيح ميدهيد تا ماشيني با راننده اجاره كنيد تا خيالتان راحت باشد ضمن اينكه از خودرويي فوق العاده بهره ببريد و سفري آرام و بي خطر داشته باشيد. و يا حتي در تدارك جشني بزرگ و برگزاري مراسم عقد يا عروسي هستيد و براي يك شب نياز به خودرويي لوكس براي ماشين عروس هستيد و قصد داريد ماشيني كروك و يا دو نفره (كوپه) اجاره كنيد تا در مراسم عروسي ماشيني متفاوت داشته باشيد و در فيلم عروسيتان تصاويري زيبا را ضبط كنيد تا زيباترين شب زندگي تان خاطره انگيزترين آن نيز باشد.

اجاره ماشين با راننده تشريفات سياسي و تجاري (VIP,CIP)

اگر شما مدير شركت و يا سازمان و ارگاني دولتي يا خصوصي هستيد حتما به اصول تشريفات نيز بها ميدهيد و به خوبي ميدانيد كه استقبال و بدرقه خوب ميهمان چه تاثيري به عملكرد تجاري و يا سياسي شما دارد. بخشي از اين امور شامل نحوه برخورد شما و هتلينگ و ارسال دسته گل براي استقبال مهيمانان مي باشد وليكن جابجايي ميهمانان نيز بخشي از اين پروسه مي باشد. در صورت نياز ما در اين زمينه (اجاره ماشين با راننده تشريفات سياسي و تجاري) ما شما را ياري خواهيم نمود.

اجاره ماشين عروس با گل آرايي

مجموعه

Wedding Rent Car همواره سعي داشته با ارائه بالاترين كيفيت در خدمات، بهمراه تنوع در ماشين هاي قابل رزرو و اجاره، رضايت مشتريان و كاربران خود را جلب نمايد. از جمله انواع ماشين هاي قابل اجاره در اين وب سايت مي توان به ماشين هاي كروك، شاسي بلند، اسپرت و كلاسيك اشاره داشت. علاوه بر تنوع در ماشين هاي عروس قابل رزرو، امكان سفارش گل آرايي به مجموعه

نيز جهت راحتي و رضايت كاربران گرامي وجود داشته و شما مي توانيد در صورت نياز و درخواست، از ميان نمونه گل آرايي هاي انجام شده بروي

، نمونه مورد نظر خود را انتخاب، و جهت اجرا بروي

رزرو شده، به مسئولين وب سايت اعلام نماييد. مفتخر خواهيم بود تنها بخش كوچكي از لحظات شاد زندگي شما را برايتان رقم زنيم.

اجاره ماشين

بازدید : 307
11 زمان : 1399:2

اقامت كشور استراليا!

استراليا از آن دسته كشور هايي است كه در سطح بسيار بالاي اقتصادي بوده كه مي توان روز به روز پيشرفت هر چه بيشتر در اقتصاد اين كشور را به وضوح ديد. با توجه به شرايط خوب اقتصادي در استراليا ، اين كشور مورد توجه بسياري از مهاجران قرار گرفته است.
هر روز به تعداد مهاجراني كه به كشور استراليا سفر مي كنند تا در آنجا به صورت دائم اقامت بكنند بيشتر مي شود. به طوري كه از جمعيت ۲۳ ميليوني استراليا تقريباً نيمي (%۴۷) از آن ها يا خارج از كشور متولد شده اند يا يكي از والدينشان خارجي است.
اگر قصد اخذ اقامت كشور استراليا را داريد، بايد بدانيد مهاجرت به استراليا داراي قوانين و مقرراتي است. گروه مشاورين بين المللي سروش شما در اين مسير همراهي خواهد كرد تا بتوانيد به راحتي به گرفتن ويزاي استراليا اقدام كنيد.

  1. فرزندم شهروند استرالياست. چطور مي توانم از طريق وي اقدام به اخذ اقامت كشور استراليا خودم و همسرم كنم؟
  2. بنده قصد مسافرت تفريحي و گردشگري به استراليا را دارم. چطور مي توانم ويزاي توريستي استراليا را دريافت كنم؟
  3. همسر من ويزاي استراليا دارد. آيا من ميتوانم از طريق ايشان به اخذ اقاما استراليا اقدام كنم؟ چگونه؟
  4. من قصد تحصيل در استراليا را دارم. اگر بخواهم در استراليا ادامه تحصيل دهم شرايط ويزاي استراليا براي من چگونه خواهد بود؟

شايد اينگونه سوال ها از سوال هايي هستند كه در ذهن شما وجود دارد براي يافتن پاسخ آن ها وهمچنين سوال هاي ديگر مي توانيد به سايت ما مراجعه فرماييد(اقامت استراليا)

بازدید : 299
11 زمان : 1399:2

ماشين مورد علاقتو انتخاب كن و از سواريش لذت ببر!
مهم نيست كه خودروي شما مطابق با سليقه ي مدرن شما نيست !! اطلس رنت كار جديد ترين و مدرن ترين خودرو هاي روز دنيا را بصورت اجاره 10 ساعته، يك روزه و چند روزه با راننده و بدون راننده در تهران بزرگ در اختيار شما قرار مي دهد. خدمات اين كمپاني بطور متمركز در استان هاي تهران و كرج انجام مي شود.
ممكن است ماشين شما براي مدتي نياز به تعميرات داشته باشد. در اين مدت ما مي توانيم ماشين موردنيازتان را در اختيار شما قرار دهيم. يك مسافرت چند روزه لذت بخش را با اجاره ماشين هاي ايمن و مدرن تجربه كنيد و از سواري متفاوت با اجاره ماشين هاي لوكس و اسپرت در شهر لذت ببريد. و اما درباره ي اطلس رنت كار بيشتر بدانيد:
اجاره ماشين بدون نياز به چك براي مشتريان قديميخودرو هاي ارائه شده با بيمه بدنهارائه خودرو در محل درخواستي مشتريپرسنلي خوش برخوردرانندگان مجرب و خوش سيماخدمات ويژه راننده براي ترانسفر هاي تشريفاتيمحدوده ي اجاره ماشين در تهران چگونه است؟؟
چه مداركي براي اجاره ماشين بدون راننده لازم است؟
قيمت اجاره ماشين ها چگونه است؟
پيدا كردن ليست همه ي ماشين هاي اجاره اي اطلس؟
براي يافتن پاسخ همه ي اين سوال ها مي توتنيد به سايت ما مراجعه فرماييد (اجاره ماشين)

بازدید : 226
11 زمان : 1399:2

سازه فلزي و اسكلت فلزي

شركت مهندسي باديز با بيش از 10 سال سابقه در حوزه ساخت اسكلت فلزي و اجراي انواع سازه هاي فلزي ارائه كننده با كيفيت ترين و قابل اطمينان ترين خدمات ساخت اسكلت فلزي ، سوله و پل عابر در سراسر كشور ( بخصوص تهران و كرج ) مي باشد.
هدف باديز بر اين است كه با ارايه بالاترين كنترل كيفيت محصولات و خدمات و افزايش بازدهي مورد انتظار كارفرمايان ، در شمار معتبرترين و قابل اطمينان ترين توليد كنندگان سازه هاي فولادي قرارگيريم.
يكي از خدمات اصلي شركت باديز, طراحي سوله و ساخت آن براي كارخانه هاي توليدي و صنعتي است.
ما در ساخت سوله پي تا كليد ، زمين محل پروژه را از شما كارفرمايان عزيز تحويل گرفته و پس از طراحي نقشه هاي آن، شروع به ساخت سوله در كارخانه مي كنيم.
همزمان با ساخت سازه در كارخانه عمليات خاكبرداري، تراز كردن زمين و آرماتور بندي محل اجرا انجام مي شود؛ پس از آن سوله حمل و در محل نصب مي گردد و در آخر كار پوشش سقف، كف سازي و ديواركشي آن انجام مي شود.براي برآورد هزينه هاي ساخت با باديز تماس بگيريد.
ازجمله فعاليت ما:

  1. ساخت اسكلت فلزي
  2. ساخت پل عابر
  3. ساخت اسكلت فلزي جوشي
  4. ساخت اسكلت فلزي پيچ و مهره اي

براي كسب اطلاعات بيشتر به سايت ما مراجعه فرماييد (ساخت سوله)

بازدید : 259
11 زمان : 1399:2

هوشمند سازي ساختمان در تهران و كرج

مهندسان هوشمندسازي ميراي با سال ها تجربه در اين زمينه پس از بازديد از منزل شما بهترين راه حل با كمترين تغييرات را ارائه داده و با استفاده از تجهيزات هوشمند با سيم و بي سيم خانه شما را هوشمند خواهند كرد.
لازم به ذكر است همواره شبكه هاي با سيم از امنيت و عمر بيشتري نسبت به انواع بي سيم برخوردار هستند لذا اولويت مهندسان ميراي استفاده از تجهيزات با سيم مي باشد و فقط در صورت لزوم تجهيزات بي سيم را پيشنهاد مي دهند.
بر اين اساس هوشمند سازي ساختمان هاي ساخته شده با تغييرات جزئي در سيم كشي برق ساختمان و در صورت عدم تمايل كارفرما به اعمال تغييرات با استفاده از تجهيزات بي سيم ممكن مي باشد.
هوشمند سازي ساختمان براي شما چه مزايايي دارد؟

  1. سيستم امنيتي هوشمند
  2. ظاهري لوكس و مدرن
  3. كاهش مصرف انرژي
  4. آرامش و آسودگي خاطر
  5. كنترل از راه دور

انبوه سازان محترم و كليه سازندگان و پيمانكاران ساختمان در صورت تمايل به هوشمند سازي ساختمان خود مي توانند قبل از مرحله سيم كشي برق با مراجعه به يكي از نمايندگان هوشمند سازي ميراي در استان محل فعاليت خود و ارائه نقشه روشنايي و يا پلان معماري نقشه ي سيم كشي هوشمند ساختمان خود را در يافت كنند.
در صورت عدم وجود نقشه روشنايي و يا پلان معماري مهندسان مشاور هوشمند سازي به محل پروژه مراجعه نموده و با بازديد از محل و بررسي پروژه راهكار هاي لازم را ارائه خواهند داد.
پيشنهاد مي شود نصب تجهيزات هوشمند بالاخص كليد ها پس از اتمام كليه مراحل ساخت انجام شود.
در صورت تمايل مي توانيد به سايت ما مراجعه فرماييد تا اطلاعات بيشتري كسب كنيد(هوشمندسازي ساختمان)

بازدید : 321
11 زمان : 1399:2

گلدمام (پيتزا كسري سابق)

پيتزا گلدمام ارائه دهنده غذاهاي خوشمزه فست فودي همان پيتزا كسري سابق است. هدف اصلي برند گلدمام ارائه با كيفيترين غذا با هزينه بسيار مناسب براي استفاده كليه اقشار جامعه است.
پيتزا گلدمام با ارائه خدمات ويژه در خصوص طبخ انواع پيتزاهاي خوشمزه آماده خدمات رساني به كليه شهروندان محترم هست. گلدمام با داشتن بيش از 60 شعبه در كشور و 10 شعبه در خارج از كشور يك برند جهاني است.

پيتزا ارزان

فست فود گلدمام با در نظر داشتن امكانات و تجيهزات با كيفيت همواره در تلاش بوده كه بتواند با هزينه هاي بسيار كم غذايي با كيفيت در خور شآن مشتريان خود ارائه دهد از اين رو قيمت هاي باور نكردني براي پيتزا ها ، مرغ سوخاري ، استيك و هبرگر هاي خود و ديگر محصولات خود را دارد.
كه اين خدمات در تمام شعبات ديگر گلدمام در سرار كشور با همان كيفيت و قيمت كه بسيار ارزان بوده وجود دارد و شعار فست و فود هاي زنجيره اي گلدمام هميشه ايجاد يه تجربه خوشمزه از محصولات بوده كه اين تجربه همراه با هزينه اي بسيار منطقي و عالي مي باشد.
يكي از خدمات پيتزا ارزان كه بسيار محبوب و مورد توجه مشتريان محترم گلدمام است، پيتزا 5 هزار توماني اين مجموعه است كه بصورت كامل در متن روبه رو معرف حضورتان مي شود.

بخشي از افتخارات:

  1. دريافت تنديس گلد فينگر اروپا
  2. دريافت تنديس ژنو خاورميانه
  3. دريافت تنديس مدير عامل موفق ايراني
  4. دريافت دكتراي افتخاري از جامعه متخصصين ايران
  5. دريافت iso 9001 مديريت كيفيت‌ و ايمني
  6. دريافت گواهينامه بين المللي WTG مورد تاييد اتحاديه اروپا

بامراجعه به سايت گلدام مي توانيد به منوي غذا ها/مقالات راهنمايي راه اندازي فست فود/ فرم اعطاي نمايندگي دستيابي پيدا كنيد.گلدمام

بازدید : 207
11 زمان : 1399:2

گاز صنعتي "سهيل گاز"

گروه صنعتي سهيل گاز با استعانت از خداوند متعال با بيش از سي و پنج سال سابقه در زمينه توليد و توزيع انواع گازهاي طبي، صنعتي و آزمايشگاهي و مايعات فوق سرد يكي از مهمترين منابع تامين كننده گازهاي صنعتي كشور مي باشد. گروه صنعتي سهيل گاز در سال 1392 گواهينامه بين المللي ستاره طلايي كيفيت و گواهينامه بين المللي مديريت برتر سازماني و استاندارد CE اروپا و گواهينامه استاندارد ملي ايران به شماره 3240 گرديده است.

گروه صنعتي سهيل گاز در زمينه تامين انواع گازهاي صنعتي و مايعات فوق سرد و همچنين نصب و راه اندازي انواع سيستم هاي كرايوژنيك در ظرفيت و فشارهاي مختلف، كرايوپايپ، وكيوم پايپ و ديگر تجهيزات مربوط به اين حوزه آماده ارائه خدمات مي باشد.

انواع خدمات گروه صنعتي سهيل گاز :

  1. نصب و راه اندازي مخازن ال پي جي جهت خطوط فرايندحمل مايعات كرايوژنيك
  2. نصب و راه اندازي پلنت هاي توليد اكسيژن، نيتروژن و آرگون
  3. تعمير مخازن ثابت و پمپ هاي سانتري فيوژ
  4. نگهداري سيلندرهاي تحت فشار و مخازن
  5. تامين انواع گازهاي كاليبراسيون خاص
  6. بخارساز و مخازن ذخيره مايعات كرايوژنيك
  7. خطوط شارژ سيلندر و خطوط مصرفي
  8. اجراي پروژه هاي تزريق و پرژينگ ازت

براي آشنايي بيشتر وديدن گواهينامه ها ي بين المللي واستاندارد هاي شركتمان مي توانيد به سايت ما مراجعه فرماييد (گاز صنعتي)

بازدید : 225
11 زمان : 1399:2

گهواره نوزاد فرشتگان
كلبه فرشتگان با بيش از يك دهه سابقه در توليد و پخش سيسموني كودك در سراسر كشور عرضه كننده با كيفيت ترين محصول تخت و گهواره نوزاد بصورت تاشو و قابل حمل به سراسر كشور عزيزمان مي باشد.
ويژگي هاي متمايز كلبه فرشتگان:

  1. مرغوب ترين قطعات
  2. ارسال سريعپ
  3. شتيباني 24 ساعته
  4. قيمت مناسب

حمايت از توليد داخلبراي سفارش محصول در مرحله اول جهت استعلام قيمت مي توانيد با ما تماس بگيريد و در مرحله بعد از طريق فرم قرار داده شده در صفحه تماس سفارش خود را ارسال كنيد تا با شما جهت ارسال محصول تماس گرفته شود.
سفارشات بصورت تلفني هم قابل انجام است و مي توانيد هماهنگي ارسال محصول را از طريق تلفن هاي زير هم به انجام برسانيد.
كساني هم كه قصد سفارش بصورت عمده و يا اخذ نمايندگي فروش محصول گهواره نوزاد پارادايس را دارند، از طريق صفحه اخذ نمايندگي مي توانند اطلاعات خود را ارسال كنند تا با آن ها تماس گرفته شود و هم از تخفيفات گروه كلبه فرشتگان جهت سفارشات عمده بهره مند شوند.
گهواره نوزاد

تعداد صفحات : 1

درباره ما
موضوعات
آمار سایت
  • کل مطالب : 19
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 1
  • بازدید امروز : 1
  • بازدید کننده امروز : 1
  • باردید دیروز : 0
  • بازدید کننده دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 3
  • بازدید ماه : 20
  • بازدید سال : 57
  • بازدید کلی : 3555
  • <
    پیوندهای روزانه
    آرشیو
    اطلاعات کاربری
    نام کاربری :
    رمز عبور :
  • فراموشی رمز عبور؟
  • خبر نامه


    معرفی وبلاگ به یک دوست


    ایمیل شما :

    ایمیل دوست شما :



    کدهای اختصاصی